Monday, May 14, 2012

Save images in SQL server database and display in Girdview 01


ඔන්න හා හා පුරා කියල පළවෙනි POST එක දාන්න හදන්නේ. 


මේක ගොඩක් අයට වැදගත් වෙයි කියලා මම හිතනවා. මෙකෙදි මම කියල දෙන්නේ image එකක් database  එකේ  save කරලා gridview  එකක පෙන්නන විදිය. gridview  control එක එක්ක ප්‍රශ්න තියන අයට උදව්වක් විදියට මම ඊලග post  එකේ  gridview සමග වැඩ කරන හැටි දාන්නම්. මෙතන මම use කරල තියෙන්නේ SQL server 2008R2 and VS 2010  .  Image එක කිව්වට ඇත්තටම මෙතන save වෙන්නෙ Image එකේ path එක. හරි ලෙසීයි. එහෙනම් පටන් ගමු. 

(සෑම පාඩමක් අවසානයේම. ඒ පාඩමට අදාලව develop කල sample project එකේ downloading link එක බලාපොරොත්තු වන්න.)

Step 1: මුලින්ම sql server  open කරගෙන databse එකක් හදා ගන්න.




මම හදා ගත්ත database එකේ  නම TestImage 


Step 2දැන් එහෙනම් table එකත් හදා ගමු.

                                 
                                         මම හැදුව  table එකේ නම ImageStore




Step 3හරි ඊට පස්සේ තියෙන්නේ table එක design කර ගන්න එක. පහල රූපයේ විදියට  column දාල data types  එහෙම set කර ගන්න. ImageKey  column එක  auto increment වෙන්න ඔනේ. ( ms sql server වෙන්න ඔනේම නෑ access,mysql උනත් use කරන්න පුලුවන්).





Step 4:  ඒකත් හරි එහෙනම් දැන් Visual Studio open කර ගන්න වෙලාව. Open කරගෙන අලුත් website  එකක් හදා ගන්න. file > new > website




ASP.NET Empty Web Site එකක් හදා ගන්න. මගෙ  website project එකේ නම් Imagez


Step 5:  ඊට පස්සේ මේ විදියට  .aspx  Pages 2 k හදා ගන්න ඔනේ.


ImageList.aspx and UploadingImage.aspx


මෙතනදි අපි Images  කියල folder  එකකුත් හදා ගන්න ඔනේ. අපි upload කරන images save වෙන්නෙ මේ folder එක ඇතුලේ.




          මෙන්න මේ විදියට තමයි මම UploadImage.aspx   design කලේ.


    
        මෙන්න ImageList.aspx



ඔකේ. design එක වගේම මේ පාඩමේ මුල් කොටස මෙතනින් ඉවරයි. 2 වැනි කොටසත් ඉක්මනටම දාන්නම්. එහෙනම් අපි කැපුනා.




2 කොටසට යන්න මෙතන කරන්න >>

No comments:

Post a Comment